Tudósítás közvetlenül a koponyámból

Tóni, az átmeneti lakótársam

Tóni, az átmeneti lakótársam

Lezárás

2016. december 17. - KA1988

Eltűntem. Nem azért, mert gond volt, hanem pontosan az ellentéte miatt.
Visszaálltam a munkába, szerettem volna végre nem foglalkozni a történtekkel, nagyjából a régi rend szerint halad az életem. Pontosabban csak szeretném a régi rendet. A megszokott rutinom felborult, és a kórházi élményeim után mai napig nem tudok teljesen visszaállni. Még nem zártam le az aktáimat. Még mindig nincs konkrét diagnózisom, minden negatív. Örültem volna egy laza vírusos eredetnek, de hát ez nem kívánságműsor. A bakteriológia, immunológia sem mutatott semmit. Időközben felmerült egy esetleges leukémia lehetősége, de a vérképem alapján ennek nincs alapja. Persze az orvosok aktívan "nyugtatgattak", hogy attól még olyan típusú leukémia, amely csak az agyvízből mutatható ki. Természetesen arra nem vizsgálták, mert akkor még ez nem volt képben. A kezelőorvosom szerint nem valószínű a leukémia (azt mondta, ennyire peches nem lehetek - egyetértek), úgyhogy egyelőre nem venne ismét agyvizet.
A tüneteim javultak, a fejfájás-szédülés alkalmanként, főként fizikai terhelés vagy fáradtság hatására jelentkezik, az arczsibbadás viszont ragaszkodik hozzám, sőt, néha erősebbnek érzem, mint korábban.
Időközben voltam kontrollon, az MRI szerint javulás mutatkozik, februárban lesz esedékes a következő látogatásom a kórházban.
Ritkán gondolok erre az egészre, de azért néha eszembe jut, és megcibál a bizonytalanság. Úgy érzem, addig nem tudok maximálisan túllépni ezen, amíg nem derítem ki az okokat és nem szerzek bizonyosságot arról, hogy ez egy soha vissza nem térő probléma volt. Azt hiszem, eljött az ideje, hogy újra a gondolataimba merüljek.



A bejegyzés trackback címe:

https://agyragobogaram.blog.hu/api/trackback/id/tr1112054847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.12.17. 23:05:29

Orulok, hogy visszateroben az eleted, hogy nagyjabol a regi rend szerint eled az eleted. Az okok, hat, majd egyszer biztos kiderulnek :)
De maradjunk annyiban, hogy ez az egesz tortura legyen egy soha vissza nem tero dolog, cserebe azert, hogy nem tudni, mi okozta :)
Egyel sok D-vitamint :)
Boldog karacsonyi-ujevi unnepeket, neked, es minden szerettednek!

Budai guy 2017.01.10. 20:32:46

Örülök, hogy jobban vagy és olvashatok rólad újra! Kicsit hasonló cipőben járok, szóval megértem az érzéseidet, és a "zavart az erőben". Biztos segítene egy világos diagnózis az akták lezárásához. Sok sikert hozzá! Írj, a továbbiakról, ha lesz rá energiád és nem terhel! Hajrá
süti beállítások módosítása