Tudósítás közvetlenül a koponyámból

Tóni, az átmeneti lakótársam

Tóni, az átmeneti lakótársam

Na de ki az a Tóni?

2016. szeptember 16. - KA1988

Az MR-vizsgálat utáni éjszaka voltak gondjaim az alvással. Fel kellett dolgoznom az információkat, és el kellett kezdenem stratégiát építeni. Mindkettő korai egy olyan helyzetben, amikor az ember azt sem tudja, mivel áll szemben.

Persze miután átmentem az ilyenkor szokásos vergődésen, már kissé kifáradva a sok gondolattól, úgy döntöttem, nem érdekel mi pontosan az ellenfelem, küzdeni fogok ellene (ez mondjuk az elején sem volt kérdés, csak kellett hozzá kis idő, hogy magabiztosan kijelentsem).

Először ékes káromkodásokkal tarkított agresszív hadüzenetet küldtem a valaminek az agyamban, aztán elgondolkoztam a módszer hatékonyságán. Sosem voltam agresszív típus, nem az én műfajom. Mi van, ha gyűlölettel nem fogom tudni ezt a dolgot kordában tartani, mi van, ha a negatív hozzáállás nem lesz hatékony? Mi történik, ha durva (akár csak verbális) támadásra erőszakosan reagál?  Persze, ettől még nem kell szeretni azt a valamit az agyamban, csak nem feltétlenül kell bántani. Mi lenne, ha úgy tekintenék rá, mint egy élőlényre, aki átmeneti otthont keresett egy kényelmes és biztonságos helyen, az agyamban? Ha élőlény, akkor nevet is adhatok neki, így meg tudom szólítani. Kedvesen jelezhetem neki, hogy útban van, legyen szíves távozni. Tudom, elég beteg, de talán ezzel a módszerrel tudok dolgozni legalább addig, amíg ki nem derül, pontosan mi ez (illetve ki ő?). Mi legyen a neve? Nem szól, csak jön, szó nélkül helyet foglal, és a szállásért egy petákot se fizet. Ez egy bunkó, semmi kétség, hogy csak hímnemű lehet. Gyorsan átpörgettem pár nevet a fejemben, és a Tóni mellett döntöttem. Tóni, az agyrágóbogár. Aki valójában biztosan nem agyrágóbogár, mert akkor már rég éhen halt volna a szerencsétlen. Szóval Tóni, az átmeneti lakótársam.

Kedves Tóni! Maximálisan konfliktuskerülő típus vagyok, de sajnos ezt nem hagyhatom szó nélkül. Szeretném jelezni, hogy habár általában vendégszerető vagyok, nem örülök a hirtelen látogatásodnak és beköltözésednek. Értem én, hogy jól érzed magad itt, de erre a helyre nekem van szükségem. Gyors átmeneti szállást tudok csak biztosítani, de nagyon kérlek, távozz minél hamarabb, mert zavar a jelenléted. Kérlek, értsd meg és fogadd el a döntésem! Segítek csomagolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://agyragobogaram.blog.hu/api/trackback/id/tr3111711487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SanTa 2016.09.16. 10:57:32

Nagyon tetszik a stílusod, meg úgy az egész hozzáállásod, szóval ezennel jelentem, hogy olvasni foglak :)

juan88 2016.09.16. 11:38:35

Nagyon veled vagyok. Remélem még sokat fogsz írni!

richard sherman 2016.09.16. 16:13:19

+1 rendszeres olvasód van. Szurkolok neked!

Aranka Kiss 2016.09.17. 10:49:06

Remélem erős vagy .Rendszeresen figyelem a fejleményeket

KA1988 2016.09.17. 15:29:00

@Aranka Kiss: Köszönöm! Igyekszem. :)
süti beállítások módosítása